Huis verkopen

Extra zetje
Volledige presentatie
Een perfecte styling: mocht het nodig zijn neem ik de juiste attributen voor je mee. Foto's vanuit de juiste hoek met de juiste lens. Waar zouden we zonder onze fantastische fotograaf Robert van Rooijen zijn? Foto's uit de wijk + goede blogs.
Verkopen via Social Media + Google Adwords
Social Media en Google zijn vervlochten met onze samenleving. Op basis van de juiste doelgroepbepaling en remarketing brengen wij de woning bij een grote groep geïnteresseerden in beeld. Door de juiste informatie te verspreiden overtuigen wij de juiste doelgroep.
Thuisvoelen
Je moet het voelen. Een fijn muziekje, lekkernijen van plaatselijke ondernemers, een lekker geurtje in huis. Ruimte voor een hapje en een drankje. De koper moet zich direct thuisvoelen. Dat werkt niet met 20 mensen in de woonkamer. Ik neem de tijd!
Creativiteit & Flexibiliteit
Gusto Casa betekent thuisvoelen. In Amerika geven ze al aan dat de makelaardij steeds meer gaat over data en automatiseren. De rol van de makelaar an sich zal teruggaan naar persoonlijk contact en overtuigingskracht.
Hoe overtuig je in deze markt kopers dat ze ondanks dat ze ver overbieden toch een goede deal doen?
Figures and facts: graag geef ik aan de potentiële kopers voldoende informatie mee:
- Wat zijn de ontwikkelingen in de buurt?
- Wat zijn de mogelijkheden van de woning?
- Wat zijn de laatste woningmarktcijfers?
- Wat kan de waarde zijn na bepaalde aanpassingen?
- Wat zijn de voorspellingen van de prijzen in de wijk?
Ik hielp twee dames een keer met een Prezi presentatie voor hun ouders die in het huis wilde investeren. Daarin gaven we aan wat de potentie was van de wijk, wat de maximale huuropbrengst was en welke constructie fiscaal het meest aantrekkelijk was. In deze markt hadden we het uiteraard ook makkelijk aan andere kopers kunnen verkopen. Maar deze ouders die in het buitenland verbleven waren bereid de hoofdprijs te betalen als ze zeker waren dat de woning niet voor hun neus weg werd gekaapt.

Blogs & Beleving
Ontwikkelingen in de wijk
Wij schrijven voorafgaande aan de aanmelding op onze eigen website en Funda een blog toegespitst op de wijk, buurt of nog specifieker de straat. Hierin geven we aan wat er zo leuk gaat worden en waarom dit een goede investering is.
Hotspots
Wat zijn de hotspots in de wijk? Wat maakt juist de wijk zo leuk. We laten graag ondernemers aan het woord. Tijdens een bezichtiging sturen we mensen ook weleens naar een leuk kroegje of een restaurant. Om de wijk letterlijk te proeven.
Facts & Figures
Wij verspreiden graag de cijfers over de wijk & over de ontwikkelingen op de woningmarkt. Zo weten de kopers waar zij aan toe zijn.
Stapje verder
Een slimme combinatie van data-analyse, de juiste blogs en net dat extra zetje tijdens de bezichtiging zorgt ervoor dat ik voor verkopers de beste deal kan sluiten.
Je kunt kijken naar de vraagprijs en transactieprijs van woningen in de buurt. Maar dat is niet voldoende. Iedere woning is UNIEK. Wellicht is jouw perceel precies even groot als dat van de buurman en heb jij ook exact evenveel woonoppervlak. Maar jij hebt jouw woning zo verbouwd dat jij een keuken hebt met een kookeiland, een lichte uitbouw of een beter gesitueerde badkamer.
Dat zijn dingen waar ik op let, omdat die ervoor kunnen zorgen dat een woning ineens meer waard is. Jouw woning is UNIEK dus verdient ook een unieke aanpak.”

Stappenplan
- Woonoppervlak
- Slaapkamers
- Eigendom of erfpacht
- Isolatie
- Buitenruimte
- Zoek een koper op onze website
- Adverteer via Social Media
- Combineer de kanalen