Huis verkopen

Huis verkopen: Wat zeggen de cijfers, hoe kunnen we de huizenzoekers laten zien wat de potentie van de woning en de buurt is en welke vraagprijs is passend bij het doel? Jouw woning op Funda, bord op het raam en bezichtigingen inplannen dit is hoe het gaat bij de gemiddelde makelaar. Als marketeer denk ik dat dat ook anders kan. Op zoek naar de behoeftes van jouw doelgroep en de presentatie zo maken dat het aansluit bij de doelgroep. Creativiteit en analytisch vermogen is hierbij van belang. Benieuwd hoe wij de cijfers voor ons laten werken? Wij leggen het graag uit.

 

Verkoopmogelijkheden

Verkopen aan zoeker

Wij bieden jouw woning aan bij de ons ingeschreven zoekers. Deze zoekers hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn in een huis zoals die van jou. Je kunt op onze website vast kijken hoeveel zoekers er voor jouw woning zijn.

Verkopen via Social Media + Google Adwords

Social Media en Google zijn vervlochten met onze samenleving. Op basis van de juiste doelgroepbepaling en remarketing brengen wij de woning bij een grote groep geïnteresseerden in beeld.

Volledige presentatie

Funda blijft het grootste verkoopplatform. Wij kunnen uiteraard jouw woning ook op Funda aanmelden.

Creativiteit & Flexibiliteit

Een huis verkopen, voor mij is flexibiliteit en creativiteit hierbij belangrijk als makelaar in Utrecht. Daarom zijn er verschillende opties voor verkoop. Standaardtarieven, standaarddiensten, maar ook maatwerk. Net wat jij fijn vindt. Wil jij dit bespreken? Dat kan! Als makelaar in Utrecht, staan wij open voor maatwerk courtages.

0640606437

info@gustocasa.nl

 
 
Lindy Hendriks makelaar Utrecht

Hoe wil jij betalen?

Betalen per dag

Je kunt mij betalen per dag en per onderdeel. Zo betaal je alleen voor wat het daadwerkelijk kost. Heel transparant.

Een vast bedrag

Wil jij vooraf weten waar je aan toe bent? Dan kunnen we er samen voor kiezen om een vast courtagetarief te hanteren.

Een percentage van de opbrengst

Vind jij het fijn om met mij een percentage van de gerealiseerde opbrengst af te spreken? Dat kan ook!

Stappenplan

  • Woonoppervlak
  • Slaapkamers
  • Eigendom of erfpacht
  • Isolatie
  • Buitenruimte
Wordt er gebouwd, herontwikkeld of getransformeerd in jouw buurt? Wat zijn de omgevingsvisies voor jouw wijk? Ook de infrastructuur kan aangepast worden.Voor de presentatie van de woning is dit belangrijk. Utrecht is in ontwikkeling. Als makelaar in Utrecht volg ik dit op de voet.
Is er een mogelijkheid om uit te bouwen? Kan er een verdieping opgezet worden? Of kan de indeling gewijzigd worden? Door dit goed in kaart te brengen kun je de potentie van de woning laten zien. Joosten Ontwerpstudio maakt hiervoor de mooiste Artist impressies.
 
Goed opruimen en goed schoonmaken klinkt voor de hand liggend maar is heel erg belangrijk. Wij bieden hulp bij het opruimen, schoonmaken en stylen. Voor informatie kunt u contact opnemen. De juiste foto’s, video en plattegronden zijn van cruciaal belang. Vista View verzorgt voor ons de perfecte presentatie.
 
  • Zoek een koper op onze website
  • Adverteer via Social Media
  • Combineer de kanalen
De juiste foto’s, film, tekst en plattegronden op Funda & Pararius zijn nog steeds belangrijk.
Door de eerder verzamelde informatie over de ontwikkelingen in de wijk en de mogelijkheden van de woning goed te presenteren krijgen potentiële woningkopers inzicht in de potentie van de woning. Een specifieke informatiepagina met alle kenmerken van de woning overtuigt potentiële kopers van de potentie.
 
Bij een bezichtiging moet alles zo duidelijk mogelijk zijn. Zorg voor een map met facturen, vergunningen en eventuele afspraken. Zo neem je zoveel mogelijk onzekerheid weg. Het is belangrijk dat mensen de tijd krijgen om een woning te bezichtigen, maar ze mogen best weten dat er veel interesse is.
 
De juiste doelgroep bereiken. Met Social Media en Google Adwords kun je heel specifiek voor een klein bedrag de perfecte doelgroep bereiken. Zo zien ook de mensen met een latente verhuisbehoefte of mensen met net andere criteria ook jouw huis. Zo bereik je meer mensen wat voor meer bezichtigingen zorgt en de beste koper.
 
Het is belangrijk om zoveel mogelijk informatie in te winnen van de mogelijke koper. Zo weet jij wie de beste koper is. Daarnaast is het altijd goed om jouw verkoopwensen in jouw achterhoofd te houden. Wat is het allerbelangrijkste, de voorwaarden, de prijs, de snelheid of de opleverdatum? Met deze wensen in jouw achterhoofd kun je de beste deal sluiten.
 

De creatieve makelaar in Utrecht